En aquest Blog hi trobareu moltes de les activitats que anem fent relacionades amb el Projecte. Esperem que us agradi!
ANEM D'EXCURSIÓ A CAN PLANA!
Obtén l'enllaç
Facebook
X
Pinterest
Correu electrònic
Altres aplicacions
Hola famílies!
Com ja sabeu, el divendres vam marxar d’excursió! Voleu veure que bé ens ho vam passar? Aquí teniu un tastet de com va anar el dia! Esperem que el gaudiu!
Hola famílies! I benvolgudes a aquest Blog! Ens estrenem amb un vídeo on cada nen i nena explica el material que va portar en relació a l'animal que més li agradaria treballar de la granja. Mireu, mireu!
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada